vi som gillar sommar

hejsan!

hoppas allt är bra med er! Med mig är det kanon, solen skiner och jag kan inte må bättre! Har fått mycket färg i ansiktet och har nästan bränt mig känns det som!
Idag blev det en tidig uppgång för mig, åkte till frölunda torg tillsammans med min farmor och hittade min studentkvälls klänning! WOHO! Tänker inte säga hur den ser ut, men fin är den allt!! Känner mig som en sommardag i den, då kanske ni kan tänka er hur den ser ut ;)?

imorgon bär det av till skövde för att se på när lillsyrran lirar någon tunering med stadslaget! Hoppas verkligen det går bra för henne och inte att hon får ont i vaderna!
så vad händer ikväll? Ska nog bara ta de lungt, finns risk för att jag drar ut på stan men med tanke på att jag ska upp så tidigt så är det ingen risk! HOPPAS det är fint väder imorgon så jag kan ha en tunika och bara ben.

nu ska jag kila.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback