de bästa.

Hej bloggen.

Just nu sitter jag ute på farfars jobb och lägger upp massa bilder på hans dator från studenten, balen osv. En väldans massa bilder är det iallafall. Sitter och småler för mig själv och ibland kommer det där lilla fnisset tyst för mig själv. Jag mår bra av att se hur kul och hur fina vi var och det gör mig otroligt lycklig!



Igår var en av mina favoritdagar, det var en jonna och maja dag.
Vi träffades på bussen på marklandsgatan och på kommer både Maja och Gurra. Vi spenderade en massa timmar i stan av att gå i olika affärer, köpa en dator (gurra köpte en apple), köpte lite kläder och åt på paprika. Efter det åkte vi hem, spenderade massa timmar åt att bara ligga i min säng, snacka, skratta, fightas och bara vara allmänt störda. Precis så som jag och maja är. Efter ett x antal timmar bestämde vi oss för att ta en promenad ner till Natta för att höra dem smaskiga detaljerna. Där blev vi kvar ett bra tag och skrattade och bara hade det bra. Sen var det dags att promenera hem igen. Det som är bäst är att det aldrig är tyst mellan mig och maja, det dyker alltid upp en och annan konversation.

- mår som bäst

midsommar blev även det spikat igår.
kommer spenderas med lina, maja och Natta och sen på kvällen spenderas med patrik och hans vänner. Kommer nog, enligt mig bli en bra midsommar!

men nu ska jag lämna datorn ett tag och göra annat, som är lite roligare!
haha.

love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback