DEAR FRIENDS

Hejsan vänner och icke vänner!
everyone is my friends!


Hoppas att allt är bra med er och att livet flyter på i långsam fart, för det är väl det vi vill? att livet ska gå långsamt så man hinner med allt kul? Ja det är vad jag vill iallafall! Blir bara äldre och äldre och kan inte tänka mig en tanke att om kanske 10 år sitter jag i en egen lägenhet med en man och barn? Herregud, låt tiden gå mycket långsamt!

det känns som om jag håller på att tröttna på min blogg. Inte att blogga utan att designen behövs bytas ut. Ny bakgrund och möjligtvis en ny bild (svårt att hitta). Undrar därför om det finns en söt liten bloggläsare som är duktig och kunnig inom detta område och förmådan vill hjälpa mig med detta problem så att jag kan tycka att det är lite roligare att blogga. Skriv isåfall en kommentar om DU har lust att hjälpa mig! thanks!

jag drar och tränar runt 20.00 tiden och är hemma igen kanske 22.00.
skulle vara hemskt tacksam om någon liten läsare har kommenterat :)

love





Kommentarer
Postat av: din majsan

du missar ! orres match, jag säger ju att jag är en mer trogen älskarinna! Mohaha

2010-06-21 @ 16:23:10
URL: http://majastraat.bogg.se
Postat av: Jossan

Miss u!!!

2010-06-21 @ 16:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback