good friends are easy to find, but real friends are harder to find. Right?

It's the end.

Kom precis hem från min mormor och morfar. Det var en trevlig stund hos dem och vi fick en god och smaklig lunch. Men innan vi kom dit var det ett helvete med västtrafik! Jag blir förbannad, allvarligt! Fick vänta i ungefär 40min på våran buss ut till mormor och morfar. När vi väl sitter på bussen "58 skintebo" och har åkt i ungefär 20min ropar busschaffisen ut "det har blivit ett tekninskt fel, detta är buss 58 brottkärr". VAFAAAAAAAN?? Jag bad då julia gå fram och säga till han att stanna så "nära" skintebo som möjligt, och mitt i svängen när julia väljer att resa sig upp, flyger hon i all världens fart mot fönstret och ramlar ihop! HAHA! det var som om hon flög! Haha, det såg faktiskt roligt ut och vi båda skrattade även ifall hon fick ont. Men som vanligt lägger hon alltid till den dära kommentaren, "det var ditt fel, varför puttade du mig?" haha, typiskt systrar?

Annars har dagen varit väldigt demprimerande asså. Pallar inte sommaren som är full med massa gråa moln och nästan regn i luften. Funderar på att köpa en biljett, men till vart? Skall iallafall träffa Gurra ikväll för en promenad. Var ett tag sedan jag träffade honom och kan bara säga att jag har saknat honom. Han har även lovat att hjälpa mig att uppdatera min iPhone. Visste inte ens att det var nödvändigt? haha.

p.s ni som inte kollat på The Holiday. Ett tips, kolla inte på den. Man blir fruktansvärt deprimerad.

nu ska jag kila!
love.


- vi badar med posiedon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback