Torsdag, summerfeelings.

Att vakna upp av att solstrålarna lyser in genom fönstret är något jag skulle bli arg av mitt i sommaren, men idag var det något annat. Det var skönt att vakna upp och känna att sommaren verkligen är påväg. I love it!

Igår spelades gymnasie SM som även spelas idag. Idag åker jag inte och kollar pga vissa skäl. Idag ska jag istället posta mina inbjudningar till min student, jag ska sola utomhus, jag ska kanske sola inomhus och jag ska verkligen vara med på fyspasset ikväll vid 18.00. Mellan allt detta så ska jag försöka få in frölunda/stan, plugga på provet imorgon och göra klart Annons uppgiften. Känns som en del att göra men det kommer jag klara!

Puss och kram.

- har jag någon gång nämt att jag har världens finaste och bästa mamma? Isåfall nämner jag det igen! Finns ingen annan person som jag kan lita på till 100% än min mamma. Hon är bäst.

nyårsafton 09/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback