söndag, bikini flicka

hej och goddag!
igår var det en riktig mysig dag med mamma, vi åt massa gott, skrattade, kollade på film och snackade skit! Mamma är den bästa och henne kan man lita på!

idag blev det en promenad ut till frölunda torg, jag skulle köpa 10 kuvert men kom hem med två andra påsar. Idag köpte jag två nya bikinisar, en till mig och en till min syster. Vi ska dela på dem. Sen köpte jag en döskalle påse, as cool. Blev även en utsprings klänning och ett tjockt nitbälte till. Kollade även på klänning till festen på kvällen av studenten och ett par skor! Nu är det liksom bara en månad kvar imorgon.

 
- Min bikini, älskar det.                    - Julias bikini, love it!
Kommer bli super snyggt när vi är i turkiet och på stranden här i sverige. Men ska köpa en svart bikini med nitar på och en med en rosa tror jag.

Idag ska jag iallafall göra klart min sista läxa i idrottspsykologi B. Och plugga på ett prov i Praktisk marknadsföring B. Sen hem till mamma och visa klänningen och prova den till mössan, hihi. Guuud va snabbt det går nu. Om två veckor springer lilla lina ut!

puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback