söndag, askungen


Hey soulsister.

kom precis hem från sjukhuset, har varit där sen 12.00 och hälsat på mormor. Blir så himla ledsen av att se henne bara ligga där och missa de fina vädret som är påväg nu. Men hon är en riktig kämpe och det här kan bara sluta bra.

jag hade tänkt att skriva ganska mycket idag, men tappade sugen. Jag ska nu åka till skatås och ta en långpromenad med farmor och farfar, julia ska nämligen ge sig ut i slingan och springa 8km. Duktig tjej asså! Men jag kommer ta lite bilder av de som jag lägger upp sedan när jag är hemma igen.

vi hörs sedan.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: julia

Va fin blogg du har :)

2010-05-02 @ 16:57:55
URL: http://juullia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback