onsdag, stop play games with my heart

godmorgon!
inatt jag drömde något som jag aaaaaaaaldrig drömt förut, osv. Sov as gott inatt, var dock vaken väldigt länge inatt eftersom jag verkligen ville klara ett spel på mobilen! klarade jag det? NEJ! sämsta spelet, plus att spelet fuskar hela tiden och jag blir tokig!! Skitsamma, jag ska klara det där jävla spelet nu när jag ska jobba, om jag så måste sitta dygnet runt!

var tänkt att jag skulle åka och sola nu klockan 12.00, men hinner inte det utan blir istället för stressad eftersom jag ska vara på hvitfeldska klockan 15.00. Igår var jag tvungen att massera julias stackars vadet, herregud vad stora och hårda dom är. Tycker verkligen synd om henne och jag har lovat att massera henne varje dag. Har ju själv gott igenom detta med vaderna och det slutade ju med operation. Hoppas julia slipper det, hon brinner ju verkligen för handbollen. Älskar dig syster, du är bäst! Iallafall har jag precis ätit frukost och ska snart kila ut en snabbis..

så här ser jag ut just nu!

mjukis byxor är sååå sköna!
tunika från åhlens, mjukis brallor från stadium.
Goo morron frilla.

ska ut typ nu, sen hem och sätta på mig mina ursnygga jeans och sen är jag nog klar för att jobba. Kommer vara osminkad hela cupen. Och vem vet, någon kanske tycker att mitt osminkade jag är så vackert att jag snart blir någons flickvän.. haha nee.. Men osminkad ska jag vara och visa mitt riktiga jag!

puss och kram.
skriver sedan!

Kommentarer
Postat av: juliaa

tack goaste syster! hoppas detta blir bra<3

2010-05-14 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback