onsdag, gymnasie SM

Godmorgon godmooooooorgon.
jag har f*nimig träningsvärk i hela kroppen! Igår blev det ännu ett fyspass, styrketräning och 8km. Ajjajj.. Men men, nu är det inte träning förrens på tordag, thanks! Behöver vila kroppen känner jag, känns som om min kropp ska gå av.

nu har jag precis ätit frukost, ska klä på mig och sedan ta bussen 10.37 och åka till lundbystrand och kolla på gymnasie sm i handboll. Ska nog inte vara där hela dagen, kommer nog åka hem igen vid 3 tiden eller tidigare. Behöver plugga och sola lite känns det som, hehe. Lägger upp dagens outfit sedan när jag är hemma, för nu är min iphone hemma igen och det betyder BILDER! LOVE.

nu måste jag fixa mig.
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback