one day in my bed

Hey
hade nyss besök här inne från två stockholmare, två brudar! Har fått uppfattningen av att stockholmare är dryga och tröga, men glöm det! De är helt tvärtom, dessa tjejer är roliga och lite korkade asså. Haha. Nä men jag tror man ska få en egen uppfattning om stockholmare och inte lyssna på alla andra. Men så är det väl med allt, man ska bilda sig en egen uppfattning och inte lyssna på allt runt omkring. Hur som helst så har vi ett stockholmslag här, Polisen heter dem. Hur trevliga som helst när man gett dom en chans! :)

fick besök av bästa maja idag och även lilla lina. Underbara tjejer asså. Ni gjorde min dag kan jag lova! Behövde träffa mina vänner och snacka av sig massa. Funkar inte riktigt så nu när man bor med två grabbar. Det blir liksom inte samma snack som med sina kompisar oså.  Väntar även in Natta som ska besöka mig ikvälltyp vid 18:00 eller nått. Farmor och Farfar kommer även vid 6 tiden och ska hälsa på. Köpt med sig lite drickyoghurtar och massa gott till mig. Köttbulle macka är beställt av farmor också! :)

nu ska jag läsa lite läxa, love it.
bara typ två veckor kvar innan betygen sätts. Plus att balen är på onsdag! :)

Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback