now listen to me baby

now if I wrote you a love note
and make you smile with every word I wrote.
would that make you wanna change your scene
and wanna be the one in my scene? ♥

sitter här med min sista läxa på gymnasiet och bara funderar över livet, kärlek och vänner. Vad jag vill göra i livet är ännu oklart, självklart vill jag ha familj och bo fint oså, men innan det? Vad vill jag egentligen göra? Jag har tankar om att gå lite kurser, jobba ett år och sen resa runt i 4-6 månader. Ja, jag vet helt enkelt inte hur jag vill göra. Med kärleken så vet jag inte om det står stilla eller om det går framåt. Är inte säker på vilka känslor jag har och för vem, men det finns en där ute som känslorna brinner lite extra för. Vi får se hur det slutar.. Mina vänner kan jag skriva en hel bok om, så där behövs ingenting ändras.

imorgon tar mitt lilla stjärntroll studenten, detta skall firas såklart! Imorgon sätts även våra betyg men jag har fortfarande ett prov och en redovisning imorgon. Men direkt efter åker jag och firar lina! På fredag blir det säkert en liten utgång, är riktigt sugen på det nu. Men vi får se vart de hela leder.

jag fyller förresten år på tisdag, hihi!
GLÖM INTE DET!!

Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback