måndag, with or without you

Oj, se där ja. Jag hann visst gå upp och blogga innan skolan. Trodde faktiskt inte att jag skulle hinna det, men det gjorde jag faktiskt, grymt! Nu väntar jag bara tills klockan blir 11.30 så jag kan ringa min sjukgymnast och snacka lite med henne. Efter det åker jag och har lektion i max en timma för sen måste jag till träningen. Huuh stressig dag faktiskt.

igår hade jag faktiskt besöksrekord på bloggen, typ grattis till mig :)
förresten känns det som om jag fått nackspärr på höger sida, kan typ inte röra mig heller.
Den här veckan blir en såkallad "kort" vecka i skolan. Måndag (idag) har jag en lektion, Tisdag är jag ledig, Onsdag- torsdag är det gymnasie SM och på fredag har jag bara en lektion! Herreguuud vad tiden går fort nu, stanna tiden snälla?

nu ska jag göra mig klar.
Puss och kram .

Natta och julia, spanien 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback