lördag, 1 maj

hoho, exakt EN månad kvar tills jag fyller år (a).
bara så att ni vet liksom.

valborg igår, var inte så sugen på att festa eller något liknande utan bara ta det lugnt! Maja kom till mig runt halv 6, då satt vi på Youngblood och åt chips, brieost och coca cola. Efter det åkte vi till kärra och kollade på handboll hela natten. Det var kul och man blev sugen på att lira själv. Efter ett tag blev man riktigt trött och pappa hämtade oss 01.10.

nu kom jag och min syster nyss hem från frölunda torg med vår farmor och farfar. Blev lite shopping där, bl.a smycken, tunikor, löparbyxor m.m. Behövde fylla ut garderoben lite. Nu är vi hemma och jag ska lägga mig och vila och kolla på sävehof-lugi som spelas nu.

skriver sedan..
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback