löpning

sitter här med datorn lätt över benen, värmer gott. Har precis skrivit klart mitt sista arbete inom pedagogisk ledarskap och nu är den inlämnad. Jag känner en pirrig känsla i kroppen som nästan är jobbig. En känsla av tveksamhet, osäkerhet och kärlek. Efter en lång och go löprunda är kroppen stel och tung, skall därför in i duschen och nästan somna.

jag är glad över att alla mina läxor är klara och att jag bara har en redovisning och ett prov imorgon, sen kan jag bara vänta in studenten den 10 juni. Funderar på att gå ut och sätta på mig på någon uteservering imorgon med vänner och bara njuta av att betygen är satta.

nu väntar duschen och sen sängen.
jag hoppas att det blir lite inlägg i morgon, i värsta fall på fredag.
kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback