idag, fast för ett års sen.


för exakt ett års sen idag så satt jag och natta och åt en go glass vid preem som nu är stängt.
miss that.

imorgon fyller jag år.. Känns fruktansvärt konstigt om jag själv får säga det. Tidigare år så har man planerat min födelsedag in i minsta detalj, i år är den nästan helt bortglömd. Det var för en vecka sedan som tanken slog mig att jag faktiskt fyller år snart. Bara att komma på det en vecka innan jag fyller år är konstigt. Jag brukar alltid från den 1 maj till den 1 juni räkna ner dagarna.. Men inte den här gången! Jag skyller på att det är balen och studenten som får all uppmärksamhet och att min födelsedag får komma åt sidan. Därför tycker jag det känns underligt att fylla år imorgon.

nu hade jag tänkt att sätta mig ute och få lite go färg.
sen får vi se hur dagen slutar.. Ska kolla jobb i norge och sen ikväll ska jag träna.
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback