i need some help.

Från en prinsessa på slottet till en tjej som knyter sina skor hårt och börjar studsa med det hon tycker allra bäst om, handbollen.
Ja nu är det dags att börja byta om för ett långt och härligt handbollspass. Kan behövas i dessa tider och jag behöver verkligen röra på mig! Från i Februari till då vi åker till turkiet har/ska jag gå på en hård diet och hårda träningar. Ja, jag ska få kroppen jag drömmer om.

Har en sålänge gått ner 7kg. Men dom kilorna har jag tappat på det stället jag ville minst gå ner i vikt på, brösten och magen.. Jag är inte ute efter en spinkig kropp utan mer en vältränad kropp. Men jag har ett problem som är ett mysterium. Hur mycket jag än tränar och äter nyttigt så tappar jag inte där jag vill. Jag vill tappa på rumpan och låren, inte magen och brösten.. Så om någon är duktig på sånt här kan den personen gärna hjälpa mig! För jag går INTE ner några som helst kilon över rumpan och låren. Seriöst, har gått ner två storlekar på överkroppen.. Måste ha blivit något fel..

Hur som helst så ska jag fortsätta vara nyttig och träna bra fram till turkiet, 18 augusti!

Nu måste jag byta om, kanske hörs senare. Annars blir det någon gång under morgondagen förhoppningsvis.
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback