hey loser

sitter på basketfestivalen nu och jobbar. Basket är inte sporten jag föredrar, men as najs folk! Sköna gubbar hela gänget liksom, från stockholm, lund osv. Har även Kenzas kompis på denna skolan, han är en go prick han! Orkar egentligen inte skriva om basketen eftersom jag är så trött och har bara sovit 6timmar på två dagar. Känns som om jag är i koma. Har hittat en äckligt snygg kille på denna skolan, lite ögongodis förtjänar man faktiskt.

gjorde klart min läxa i idrottspsykologin igår, idag skulle jag egentligen gjort klart läxan i pedagogisk ledarskap, men eftersom något pucko har snott min läxa så kan jag inte göra den idag. Skulle fått hjälp av en stockholms tjej med den läxan så det är bäst att jag hittar den innan basketen är slut. Men ska iallafall försöka att plugga något sedan om jag inte är allt för trött.

jag bor med två killar, ensam tjej asså! Jag ligger i underläge men kan tala för mig själv och stå på mig! Det som vi gör på dagarna när alla lagen är ute och lirar, då är det FIFA som gäller och det är ju inte det roligaste, men efter denna helgen kan jag lova att INGEN absolut INGEN kommer kunna vinna över mig i fifa. Dock har jag förlorat varje match, men man lär sig av sina misstag!

nu ska vi spelaaaaaaaa..
dotanörd

kissssssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback