fredag, och jag vet att du älskar mig.

hoho!
Kom precis hem, har varit med mamma på sjukhuset och hälsat på min stackars lilla mormor som ligger där. Men det som var bra är att hon verkar vara på bättringsväg! Efter besöket gick jag och mamma och lunchade. Jag var inte så överdrivet hungrig men det blev iallafall en kyckling/curry macka. Mums, älskar det! Sedan körde mamma hem mig och nu sitter jag här!

ska lägga mig och vila en stund, sen byta om, sminka mig och sedan är det grillning!
ska bli superkul, tvivlar dock på vädret, men det ska nog funka!

puss och kram

riktigt ful och äcklig bild asså, från spanien när vi dampar på rummet.
hoho hahahahahah. snyggis. ser ut som ett efterblivet troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback