försök inte krossa mitt hjärta

igår blev det en galen och rolig kväll. Gick ner till Felicia vid 19.30 tiden och började göra i ordning mig. En spontan utekväll väntade och det var bara att höja volymen och tagga. Åkte in till Chez och satt oss, träffade Felicias vän Hannes med alla hans vänner, Filip, Stefan, Hannes och två till. Kvällen slutade i allafall hur bra som helst!!

var hemma ganska tidigt men gick upp lika tidigt. Hade bestämt mig för att åka med till skövde och kolla på min syster när hon lirade någon turnering med stadslaget. Dem slutade etta och sen var det bara att åka hem. Sitter nu här, har precis ätit kebabpizza, så sjuukt onyttigt och jag känner mig helt svullen! Det får tränas bort imorgon!

förresten så är det faktiskt morsdag, och det hoppas jag INGEN har glömt!
min kära mor fick sin present igår med tanke på att jag skulle vara borta hela dagen. Hon gick smycken från DIDDI av mig (a)

2 dagar kvar tills jag fyller år.

puss och kram.


hemma hos felicia.

hannes i bakgrunden och filip :)

inne på toan, jag fanny och felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback