feelings

upp och ner, ner och upp. Kom precis hem från sjukhuset med min syster. Vi var och hälsade på våran mormor och tog en fika med henne, morfar och våran moster. Det var en trevlig fika stund och mycket skratt och skämt kom. Skönt att det går framåt och inte bakåt med mormor.



ikväll var det tänkt att vara med lina, vi skulle firat Anna som fyllde 18 i veckan. Blev inte av, utan jag ska istället vara hemma och ta det lugnt med min kära mor, vi ska äta massa gott och bara umgås. Imorgon blir det mycket plugg och maybe baby vara med lina.

stenungsund den 22a maj iallafall, och jag sparar och laddar mig tills dess! Ska bli super kul! (a). Jobbar även på basketfestivalen onsdag-söndag, wohoo!!

nu ska jag kila!
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback