igår var en riktig skitdag, idag är en dag jag älskar

gårdagen kan bara beskrivas med två ord, åt helvete! Nu menar inte jag hela dagen, för jag var med maja hela förmiddagen och det var verkligen hur bra som helst, men sen när de var dags för träning sjunk allt. Alltid taggad för träning men igår vet jag inte vad som hände. Jag var sämst, jag var sämst på plan, jag var helt enkelt riktigt kass. Missade allt och lite till, blev jätte deppig och visste inte vart jag skulle ta vägen! Så fort klockan slog 21.00 kastade jag av mig västen och gick bort från alla. Satt mig ner och kände att tårarna bara föll, tänkte på hela träningen, tänkte på hur jag själv var och blev så arg och ledsen. När jag hittade tillbaka till mig själv reste jag mig upp och såg att sandra och kajsa letade efter mig och kom fram till mig.. Då började tårarna komma igen och jag fick snacka ut med dem. Underbara vänner som förstår en. Dom peppsnackade med mig och sa att; för att ha varit borta i 2 år så spelar du jätte bra och bättre än dom flesta. Sen gick Kajsa och sandra och jag satt kvar och snackade, och vi var ganska enade om de vi sa, tack att någon fattar! Sen kom tränarna och sa hur duktig jag var osv, tyvärr tog jag inte till mig det. Ingen idé att snacka med mig när jag är som jag var igår..

Underbar dag, underbart väder och en grym dag på gymmet!
Idag var jag och julia riktigt seriösa på gymmet! Vi ska ta tag i vår träning ordentligt nu och vi började idag. Orkar inte gå igenom om vad vi gjorde men vi var svettiga. Efter det gick vi och duschade och sen åkte till skolan. Julia skulle skriva prov och de skulle även jag. Mitt prov gick riktigt bra tror jag, eller de kändes iallafall så. Fick dock hjärnsläpp och lämnade in provet, men tur var att min lärare är underbar och han se det jag inte svarade på, och då förklarade hon frågan för mig och jag fick sätta mig ner igen och skriva svaret. Lämnade in provet igen och fick höra innan jag gick ut; SKIT BRA SKRIVET JONNA!! haha, då skrattade jag bara, yeah right ;)

Jag är lite orolig över min vän Christian som förövrigt är på en partykryssning nu. Han ringde mig igår och sen smsade vi. De skulle tydligen bli slagsmål på båten :S och idag när jag smsar honom så svarar han inte... Hoppas de inte har hänt honom någonting, den stollen!!

Puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback