gamla VS unga

ja, idag var det den viktigaste fotbollsmatchen i världshistorien. Idag var sista träningen med handbollen och hela träningen spelade vi fotboll. Vi "gamla" (91:or Vs 92-93) vann matchen med 4-3! De var super viktigt att vinna de här, för vem vill liksom förlora över småttingar? haha, skämt å sido men grymt roligt, tycker dock att de unga borde träna lite mer på sammarbetet om de ska ta oss till hösten. Eftersom de var fotboll idag så kommer man ju aldrig av planen utan att vara skadad, jag och Sibel krockade, huvud mot huvud. De var mitt ögonbryn som fick ta smällen och Sibels öra. De gjorde så sjuuuukt ont att jag tillochmed är blå/röd runt ögat nu. Men som sagt, är de fotboll så är det!

De här med uppehåll kan vissa tolka som "guud va skönt, åh nu ska jag dega under dessa veckor, osv" men jag ser de mer som att ta ett eget ansvar till att vara redo när försäsong 1 börjar och även som en bonus så jag hinner jobba upp denna kassa kondition jag skaffat mig. Jag har lovat mig själv att träna kondition 2-3 gånger i veckan, och de behöver inte alls vara långa sträckor. För att fjäska lite extra med tränaren så sa jag ju självklart min idé för honom, och han blev riktigt imponerad, PLUSPOÄNG till jonna!

nu väntar jag in Svenska Hollywood fruar, ett av mina favoritprogram! Efter det blir det att nöta Naturkunskap och Idrottspsykologi hela natten, eller nästan iallafall.

puss och kram.

jag och min bebis lina


P.S
mina naaaaaglar gick sönder på fotbollen, FAAAAAAAN!! :( :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback