gameday

då var det dags igen, knyta åt skorna, på med matchshortsen och matchtröjan är redo. Ja de är match idag. Matchen börjar 13.45 i heidhallen mot Hisingen, har även hört att lilla Bella ska spela, så de ska bli super! Jag är just nu inte så överdrivet taggad utan mer trött. Men de kommer, de lovar jag! Hade egentligen velat se semifinal 1 i partillebohallen mellan RIK-SÄVEHOF, men den missar jag ju. Men nu måste jag börjaa fokusera på min egna match, annars kommer de inte bli bra! Kanske dyker upp ett ansikte som tillhör lina öhlander idag också, om hon inte är allt för bakis vill säga, men jag håller tummarna på att hon kommer.

nu ska jag lyssna på lite go musik.
Puss och kram!


kusinernas favorit, jajamensan. Ganska mysig bild.





HAHAHA SÖÖÖÖTASTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback