fys och ny målvakt?

dagens träningspass bestod av fys från start! Eller vi fick ju börja värma upp med de bästa som finns, fotboll! Efter de var de bara att ladda om, nu skulle vi svettas. Precis vad vi gjorde också, svetten bara rann och vi fick öppna dörrarna, för de kändes precis som om vi var i en bastu! Nu är vi uppladdade med positiv energi och redo för matchen mot särö imorgon. Något jag fick veta var att JAG kanske ska stå i mål imorgon.. Haha de ska bli spännande. Men jag har ju varit målvakt så lite ska jag nog kunna rädda, men jag gör det för laget! Men f*n ta den som bombar sönder mig, jag vill gärna komma levandes från matchen tack! Så imorgon får de bli en ordentlig uppvärmning för min del, vill ju helst inte sträcka mig! Haha, åh vad nervör jag är nu.. Haha, känns som när jag skulle in och spela min första match juuu. Haha, de går väl bra!!

snälla, önska mig lycka till om jag ska behöva stå!

puss och kram




Kommentarer
Postat av: elin

Ohh, det kommer gå grymt! :) lycka till!

2010-03-22 @ 21:35:57
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback