åt skogen och håll tyst!

ja var ska jag börja?!
matchen gick som rubriken säger, ÅT SKOGEN OCH HÅLL TYST!
förstår inte vad som händer med laget, för en månad sen var vi helt grymma, och nu en månad senare så kan vi knappt spela handboll? Sen behöver jag inte gå in mer i detalj, men att hålla tyst kanske någon ska ta lärdom av! Även försvaret, ingen vill ta stryk och ingen vill ge stryk. Snälla, handboll är inte för modeller som inte vill ha ett skrapsår, handboll är för att smälla på och ha roligt. Var är glädjen i laget tjejer? Jag vill iallafall få tillbaka de roliga med handbollen, jag har ju inte kämpat med mitt knä i 2 år för att komma tillbaka och känna att jag vill sluta.

Nä, nu har jag skrivit av mig så det räcker och blir över.
Nu är det bara för oss att se framåt och spela som ett lag igen.
Kom igen tjejer, vi är bra!!

puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback