guess what?

godmorgon allesammans!
just nu sitter jag här med min kära mamma ute på hennes jobb! Tänkte att istället för att ligga hemma och lata mig så kan jag ju lika väl följa med tidigt till hennes jobb! Nä men egentligen är det väl tänkt att jag ska söka massa jobb, men får se hur det blir med den saken eftersom jag inte ännu vet vad jag ska söka till? :P

Vi har iallafall precis ätit frukost, mamma sitter och jobbar på bra ser jag och jag sitter här och gör det viktigaste på hela dagen, skriver blogg!



jag drömde någon sjukt freaky dröm inatt asså, kommer knappt ihåg vad den handlade om eller så vill jag inte tala om vad den handlade om. Men jag vet att jag blev arg under drömmen iallafall och hade säkert lust att slå någon (tror inte att jag gjorde de men ändå..) och sen vaknar jag upp vid 7 tiden av att vi ska åka. TUR!

skriver sedan igen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback