trött på allt!

- vad händer??

Jag är seriöst trött på allt!! jag är trött på handbollen, skolan, bloggen, jobbet och all denna stress!
Idag och även igår kväll har jag haft tanken i huvudet; är de dags att lägga ner handbollen? Helt seriöst, jag kämpar som bara den, och har gjort de i 18 månader.. Mitt test gick bra men jag får inte träna handboll? Jag förstår mig inte på allt.. Jag vill spela denna säsongen och känner mig stark i knät och benen, men varför? Jag överväger att lägga ner handbollen och köpa ett gymkort och köra olika pass. Men endå, handbollen är mitt liv och jag älskar de. Skulle jag klara av att leva utan den vid min sida? don't think so. Men jag kanske behöver en förändring i mitt liv? Jag överväger iallafall detta nu ett tag till.. 


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) roligt att höra!

2010-01-20 @ 13:01:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback