this is me


denna bilden är tagen 06.50 idag.
precis innan jag skulle börja klä om och börja jobba.
ser jag jätte död ut eller ?
Idag var det en jobbig dag, trots att jag gick och la mig tidigare än vad jag brukar.
jag sov bra, men ändå mådde jag otroligt dåligt på förmiddag, och kände mig sjuk. Precis som om jag skulle bli jätte sjuk nu innan skolan, men de gick över efter att ha slukat i mig mycket vatten. Imorgon är sista dagen på denna veckan, och åh vad skönt de ska bli. Seriöst, jag har inte saknat skolan så mycket som jag gjort när jag jobbat, skolan är en befrielse, seriöst. Och på måndag börjar skolan, och då börjar allvaret igen.

nästa vecka
måndag- sjukgymnastik, skola, träning
tisdag- skola från  13.00-15.00, sen träning
onsdag- skolan mellan 8-10, sen plugga med paul, sen sjukgymnast
torsdag- heldag i skolan, 10- 15.00, träning
fredag- gym, skola
lördag- jobb, plugg?
söndag- jobb, plugg?

nu börjar de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback