skriver av mig lite


Nilses Alma, min älskade kusin.
Nilses blev alma döpt till efter en gård i dalarna. Nilses kommer från almas mammas farfar. Även mamma anna är döpt till nilses Anna lika så agnes är döpt till Nilses Agnes.
men man tilltalar dom inte till Nilses, utan de är själva namnet man tilltalar dom.
tycker de är rätt häftigt faktiskt, som om jag skulle bli döpt till Jonna robertsdotter Bredén.
lite häftigt asså!

nu är de bara tre dagar kvar tills mitt styrketest ska bli av. själv funderar jag grovt på att flytta fram testet en vecka eftersom jag varit riktigt kass på att styrketräna och seriöst inte kört någon löpning alls typ. känner mig för övrigt klen i kroppen, vilket är väldigt ovanligt och inget jag känner igen. Men man kanske har visa dagar då man är klen och bara trött. Tanken med att skjuta fram testet en vecka är att då hinner jag gå för fullt på gymmet, handbollen och rehaben och hinna få "tillbaka" musklerna igen, om man nu kan säga så.

har även bestämt med både paul och maja att bli seriösa nu i skolan den sista terminen.
jag och paul ska sitta kvar efter vår enda lektion på onsdagen mellan 8-10 och efter den så sitter vi då kvar och gör klart idrotts psykologiläxan och peppar varandra. Jag och maja ska plugga på matten, engelskan och vårat uf denna terminen. Tror vi lyckas, och de kommer vi !

vilket meningslöst inlägg, men måste få skriva av mig ibland annars vet jag inte hur jag ska bli av med all skit i huvudet, haha.

nu ska jag käka mat, sen åka och kolla på handboll med min syster och se på markus som ska spela :)

love from me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback