one love, en kärlek


hemkommen nyligen från sjukgymnasten.
idag gick de helt okej, var ensam tjej  bland massa killar och vissa gubbar.
dom är alltid så trevliga och snälla, och de är många samtal som kommer på tal.
min "kompis" david och jag snackar en hel del. Han är inte så mycket äldre än mig, drygt 4 år skulle jag tro. Han är stört skön och jätte snäll. Han har samma skada som mig, så vi peppar varandra. Han är grym. Han är fotbollsspelare men som sagt, skadad nu. Det är tur att de finns personer som gör en så glad när man är på så tråkiga ställen, thanks!

nu ska jag och min syster göra något ni inte får veta, för då tror ni att vi är nördar
skriver innan jag ska sova.

love from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback