jag vill bort

jag vill bort från kalla sverige, jag vill inte gå i skolan och jag vill bara komma bort där jag inte behöver bry mig hur jag ser ut. Där jag kan gå som en trött människa och inte behöva kleta på smink till stan. Jag vill till något varmt ställe och gå i bikini dagarna ut med en gå keps och ta långa strandpromenader och inte behöva sova med tusen täcken och flera lager kläder, hade hellre sovit i ett tunt lakan.

de är så jag vill ha de just nu. Den här kylan tar kol på mig.

jag och julia i spanien, calella.

natta, jag och julia

jag och julia

vem hade tackat nej till en promenad här på morgonen?

HAHAHAHAHA, bjuder på den. snyggtjej

Nä julia får inte alls färg, nejdååå.. Julias färg..

nattis och jag

Handbolls Ben VS modell ben!


nere i spanien trodde folk att jag och natta var tvillingar. de är även folk här hemma i sverige som kan tycka att vi är skadat lika. Tycker själv att vi är ganska lika :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Det tycker jag också gumman! och jag tycker "modellbenen" haha och handbollsbenen är exakt lika snygggga! resan kommer jag alltid minnas och le tillbaka till :)

2010-01-25 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback