jag lovade ju att..

Hej och godmorgon.
igår glömde jag att skriva om några av mina lyckade aprilskämt, de hände nämligen lite saker här igår. Jag åkte till felicia och myste där hela kvällen, fick dock ett samtal av min pappa att farmor blivit hämtad av ambulans. Som tur är så är hon hemma nu, och nu ska jag vara extra snäll mot henne. You rock granny!

några av dom lyckade aprilskämten.

Till min mamma.
Sms: Mamma... Jag är på mölndal nu, jag har brutit foten...
Två minuter senare ringer hon
Mamma: VAAAAAAAA?! Vaad är det du säger?? FOTEN??
Haha, jag kunde inte hålla mig och började generat skratta och säga: Hehe, April April.
I bakgrunden hör jag hela hennes jobb skratta och säger; BRA JONNA, fortsätt så.
Mamma började ju såklart skratta hon med, men säger; de hade inte förvånat mig om du hade brutit foten! Hahaha.

Till Lina Öhlander.
SMS
Jonna- OMG!!! Lina, va ska jag göra??? Jag hittade en väska när jag gick till farmor i morse med massa pengar i, herreguuuud!!
Lina- Vaaaaa?? Hur mkt??:O vems kan de vara
Jonna- Herreguuuuud!! Massa pengar, seriöst!!
Lina- Hur myyyyyckeeeee
Jonna- Flera tusenlappar!! Jag döööööör!! De sjuka var att när jag gick från farmor igår så såg jag en polisbil!! Tänk om de är stulna pengar, jag dööör! Har aldrig sett så mycket pengar!! va ska jag göra? OMG!
Efter detta så ringer lina, men jag svarar inte för jag skulle inte kunna hålla mig. får därför ett sms
Lina- håll käften!!
sen ringer lina igen och vi bara skrattar!! :D haha april april!!

Till Josefine bergqvist.
SMS
Jonna- de är inte sant... Mitt hår är lila typ efter mitt silverschampoo!! Vafaaaan ska jag göra? helvete!
Jossan- Hahahhahaha förlåt gumman! Men va fan? Hur kan de bli det?
Jonna- De är lila!! :( asså lila
Jossan- Oj.. Jag har ingen aning vad man kan göra. Kan du inte ringa din frisör då?
Jonna- Asså jag kan inte gå ut, de går inte :(
Jossan- Men gumman så illa kan de inte vara?:(
Jonna- Hahahaha APRIL APRIL!
Jossan- Fasen hahahaha
Jonna- Hahahaha
Jossan- Hate you :D
Jonna- hahahah jag är sååå bra!
Jossan- Jävlar va du lurade miiiiiiig hahahahaha.

Till Sebastian
SMS
Jonna- Åååhh herregud!! Jag kom med i Robinson, dom ringde mig nu!! Ska åka på möte nu med dom i stan och sen åker jag om 5 dagar!!! Herreeeguuuud!!
Sebastian- Haha. Låter ju roligt för dig om de verkligen är så :D lycka till
Jonna- Hahaha jaaaaa
Sebastian- Skojar du? eller är det redan klart att du är med? :O
Jonna- Hahha april april!!
Sebastian- Att jag kan vara så sjukt dum...
MEN SEN vågade sebastian inte erkänna att han hade blivit lurad av mig! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback