ABBA - money money money





åh vilken snäll farfar jag och julia har.
kan det vara så att vi fått varsitt guldkort med obegränsat pris?
eller är det så att det är ett grooovt skämt ;) ?
bara vi tre som vet vilket som är sant :)

vilket fall som helst så var middagen vi åt på mykonoz lika god som vanligt. Tyvärr går det bara att äta denna maten max 1 gång i månaden. Den är så himla mättande att man inte kan äta på flera dagar typ. Hur som helst så var det trevligt och mysigt. Fick oss en del goa skratt under middagen.


Kommentarer
Postat av: sanna :)

Angående skorna på min blogg... :)

Självklart kan jag berätta vart dem är köpta!! Traska in på Bianco antingen på F.torg men dem finns även i femmanhuset! :) Går att beställa över nätet tror jag också via http://bianco.com/ Svart, vit, rosa, beige tror jag 900:- :)

2010-04-27 @ 19:17:11
URL: http://olssonsannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback