yooo i'm back!

efter helgens uppehåll är jag tillbaka igen!
i helgen har det varit en enda sak nämligen handboll! Göteborgs cup har spelats sen i fredags, och det har väl inte vart jätte roligt att sitta på läktaren och kolla när vi spelar matcher, men vad får man göra? Jo man får sitta och hejja tills rösten ger upp och stötta laget till hundra, det är vad jag gjort i helgen. För laget gick det ganska bra tycker jag, dom spelade bra men hade otur. Vi gick till B-slut spel, och sedan vidare in till final där vi mötte Tyrösö där vi förlorade med 6 mål? Det var tråkigt, jävla 08orna skulle förödmjuka oss genom att låta deras målvakt ta en straff, vilket gjorde mig arg på läktaren, och efter matchen säger deras; hon är våran tredje straffläggare? det tror jag inte för 5 öre att hon var..

Nu sitter jag och kollar på notting hill, och ska snart sova. Imorgon är det två träningspass, gym på morgonen och sedan en handbollsträningen, inte allt för sugen känner jag. Vill ju bara en sak, börja spela. Nu får jag inte ens träna handboll längre, eftersom jag inte fått det tidigare.. Jaja, höhö.

I helgen har jag även vart jätte onyttig, och jag skämms. Nu börjar det nyttiga livet igen, och redo för att minska i vikt och gå upp i muskler!

nu är jag ganska trött, och ska gå och borsta tänderna och sedan sova.
hoppas ni sover gott och drömmer sött.

kärlek / Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback