woooow säger jag bara

Den här dagen har varit allt förutom LUGN! Har stressat som ett svin idag, herregud.. Dagen började med att den förbaskade klockan ringde 05.30, ohyes. Gick upp, gjorde frukost och sedan gjorde iordning mig. Tog bussen vid 7tiden och sedan vidare till masthuggshallen! Ni ska veta att jag FRÖS! Där tränade vi småbarnen igen, och det var riktigt roligt som förra gången, vilket bra projektarbete! Träningen var slut vid 9.30 och då var det bara för mig att springa till hållplatsen, ta första 11an som kom och sedan till skolan. Hade Cafét idag med Jacob, och där skulle jag vara klockan 10.00. Kom dock 5min sent men shit the same. Var bara där i ca en timma idag för skulle vara hos sjukgymnasten 11.30. 11.00 springer jag ner till hållplatsen och väntar på bussen ( SOM ÄR SEN! ), sitter på bussen och kommer försent till sjukgymnasten, var där vid 12.00.. Redan 12.30 var jag tvungen att kila, tog bussen där ifrån 12.53 och satt mig in mot Valand där jag skulle möta Jennifer för att sedan sätta oss på Condeco och plugga och fika! Vi påbörjade läxan, men sen struntade vi i det, för jag hatar naturkunskap! OCH NU, är jag äntligen hemma, fast hemma hos lina.. Ska vara här till 16.30 och sen hem och äta och efter det följa med till julias första träning med önnered, you go girl!

FATTAR NI vilken stressig dag eller? Tänkte fler gånger idag; take my life liksom. Det var för stressigt för mig asså.. Sen sa min sjukgymnast att hon ännu inte fått tag på min läkare (var håller han huuuuus), och då blev jag lite ledsen med tanke på min värk jag har.. Körde ju intervall träning igår på cykeln i heidhallen! Åh vad roligt det var, det var riktigt skönt att känna att man svettades, det var ju som sagt ett bra tag sen jag gjorde en tuff träning. Så nu varje träning när vi har handboll ska jag köra mitt lilla pass på 40min! Och jag längtar redan till nästa träning!

Nu ska jag snart hem, lina hälsar till alla!
Kärlek från oss två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback