with or without you- u2 ett världsband!

tradilutanlutanhej

Sitter här igen, i spöregnet...
vilket underbart väder vi har här i göteborg, saknar inte alls solen.
sitter och kollar runt på datan, ska snart byta om till världens bästa klädesplagg, löparshorts, tränings tshirt, sport topp och nike stumpor! Det är något av det skönaste att ha på sig! Och sedan iväg till handbollsträningen! Ganska taggad idag faktiskt! Såg också idag att Idol 2009 börjar nu på tisdag! Haha, ska bli grymt kul att kolla på, och kanske dyker det upp ett bekant ansikte i tv, nämligen Anna Strååt! Jag hoppas verkligen hon kommer med, för hon har verkligen talang! Den lilla söta blonda, oskyldiga kantspelaren från Bk heid och dessutom min bästa väns lillasyster!! Så hoppas verkligen på att hon kommer med!

efter träningen blir det natten direkt, har gym imorgon på morgonen och sen en lektion till klockan 2. Sen har jag lite bråttom för jag måste fixa lite saker och köpa en del saker tills kvällen :) Även hinna duscha innan dom kommer, och dom är redan här vid 19.00 imorgon. Längtar faktiskt :)

nu måste jag ge mig iväg till träningen, ha en trevlig kväll

kärlekk


Kommentarer
Postat av: johanna =)

woohoo du måste visa mig hur man snyggar upp sin blogg, as fin =) kärleeeek gullunge <3

2009-09-03 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback