vad fanns i presenterna

presenterna till mamma och julia blir varsitt halsband med ett hjärta på från pearls for girls, jag köpte även ett till mig själv så alla tre skulle kunna ha likadana, mamma fick ett svart hjärta, julia fick ett havsblått och jag ett rosa. Både mamma och julia blev så glada, mamma blev mest glad, nästan så hon började gråta. Så igår gjorde jag en fin sak för min familj, plus poäng till mig!!

nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och göra köttfärsås och spaghetti till oss, och sedan ska jag och julia åka till träningen. Jag har även lagt i en maskintvätt idag när jag kom hem från skolan, det var duktigt tycker jag! Värst vad duktig jag verkar ha blivit, haha.
Imorgon är det fredag, vilket betyder utgång. Först kommer några hem till mig och då ska jag bjuda på lite gott och sedan åker vi in till stan. Har dock inte bestämt mig än för vilken klänings jag ska köra på i morgon, det beror liksom lite på om man träffar en viss person i morgon. Och den jag har på mig imorgon ska jag inte ha på lördag, så det blir ett svårt beslut att fatta imorgon, ska be min mor hjälpa mig också. hohoh, jag längtar!!

Nä nu måste jag tagga inför träningen, för idag ska jag köra styrka och rehab (y) gryyyymt

kärlekk

sorry att jag inte lägger upp nya bilder, men sladden är fortfarande borta. R.i.p kamerasladden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback