hihi

efter skolan stannade jag och jossan kvar en stund för att försöka att plugga, det gick som det gick och vi åkte istället in till stan för att fika på condeco. Har alltid mysigt med jossan, och idag hände även väldigt mycket på fiket, jag springandes in på toan för att gömma mig, jossan sittandes kvar och skrattar högt åt mitt konstiga beteende, jag smyger ut och ställer den enkla frågan; har han gått? och sedan var allt normalt igen! Tack gode gud. Vidare till jossans mammas jobb och hämta solkort till sport life vid domkyrkan, där jossan skulle sola. Jag tog bussen hem och sitter nu här. Ska senare träffa Lina och vi ska sola, och sen kanske jag ska träna om jag inte hellre kollar på idol, vilket jag tror jag kommer göra (y)

Imorgon är det fredag vilket betyder gym! Efter gymmet brukar vi ha lektion, men är faktiskt lediga för ovanlighetens skull, vilket är hur skönt som helst! Efter det ska jag träffa maja, vi ska åka till 4-gott, köpa med oss en påse hem till henne, låta den ligga kvar tills efter klockan 10, för maja ska spela match i frölunda kultur hus, där kommer göteborgs cup hållas i helgen för bk heid, sen hem till maja och där ska jag sova fredag-lördag och vi ska mysa med fredagsgodis och filmen män som hatar kvinnor! Snacka om en mysig kväll, jag ser framemot det. Måste prata mycket med maja imorgon också.. Förstår ni något av vad jag skriver? haha.


jossis i skolan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback