träna barn!

Har precis kommit hem från sjukgymnastiken, (har ej ringt maja än).
idag gick det åt helvete, fick inte träna knät alls idag, utan jag fick ligga på en brits (stavning) med smärtstillande tens på knät som skulle bedöva smärtan, känns inte alls kul.. Eftersom det var precis såhär det var för mig efter operationen, så nu känns det fan inte nära till handbollen ska jag tala om..

klockan ringde halv 6 idag, oj vad roligt det var att gå upp.. Gick och åt frukost hos farmor eftersom jag var för lat att göra egen och resten av familjen sov. Efter frukosten åkte jag till masthuggshallen och skulle träna småbarn, och det var hur kul som helst! Visst var det lite nervöst så i början, men det släppte! Det var jag, Georg, Rasmus och Stefan som gjorde detta idag, det är vårat projektarbete som vi ska hålla på med i ett år nu, och det ser jag fram emot.

nu ska jag vila, för sen komma maja hit.
men jag måste även plugga, så maja får väl också plugga eller hjälpa mig!, höhö. <3

kärlek, skriver sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback