som sagt..

jag jonna bredén kan aldrig komma hem tomhänt från stan! Och det är inte bra! det känns precis som om alla kläder, smycken och skor ropar mitt namn att jag ska köpa dom, haha! Idag köpte jag en ny klänning/tunika, jätte snygg! Hade jag haft min kamera sladd hade jag lagt ut en bild på den och även på den jag köpte i fredags. Denna klänning jag köpte idag kommer att invigas på fredag at my place, och vidare till krogen. Köpte även två presenter till mamma och julia, kan ju inte säga vad det är eftersom båda två läser min blogg. Köpte även en sak till mig också, men jag tar kort på allt så ska jag lägga upp det här på bloggen! Maja då, hur underbar hon än är kan hon ibland vara den mest kräsna människan jag någonsin träffat! Haha, speciellt idag! Vi gick i timmar och letade efter något hon ville ha på sig på lördag, vi var inne i alla affärer typ och hittade ingenting hon ville ha. Jag tycker dock att det fanns väldigt mycket fint som maja passade i, men den tjejen ville inte ha det! Tillslut kom vi till H&M och där hittade vi en jättefin kjol och ett linne till henne som hon köpte, tänkte bara tack!! Så nu kommer maja vara snyggaste på lagfesten på lördag!!

Idag beställde jag min skinnjacka som kommer hem till mig den 24 september, helt fantastisk! Lägtar som en stolle tills den kommer hem, mjaaauuuu!

nu skrev lina mild att jag ska komma till stenungsund på lördag, för vi ska ut dååå! haha, jag som ville vila på lördag.. Men jag tackar inte nej, så hej stenungsund!!

kärlek

jag och världens bästa brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback