nya tag

kom precis ut ur duschen, tog en lååång dusch med tanke på att jag vet att jag inte har bråttom. skönt vare iallafall. sitter nu och funderar (igen) på allt möjligt, och jag vill bara att det ska flyta på. if you know me, you know what i'm talking about. Väntar fortfarande på maja, och vill att hon ska komma nu nu nu så hon kan hjälpa mig. Vet inte vad vi ska göra idag, blir väl en slappis dag, kanske träffa gurra och ta en promenad? I don't know.

just nu är det väldigt många som säger åt mig att säga vad jag tycker, men ni ska veta att det är inte lätt för mig, eftersom jag är så mesig, men ikväll kanske det sker, och då berättar jag allt till er.

nu ska jag klä på mig kläder och slänga handduken åt skogen.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback