Nästan tröttare nu än innan..


kom precis hem från en handbollsmatch i särö. Kan redan nu säga att det inte var en av dom bästa matcherna jag kollat på, ja menar, efter 13min stog det 1-0 till särö. 13 MINUTER! det är skämmit. Men heid kom ikapp och och vann med en boll i slutet, bra flickor! domarna var helt åt skogen dåliga, kunde dom inte hittat sämre domare till denna matchen eller? Helt värdelösa!

Kom precis hem, och har nu skickat in mitt arbete om kärnkraft, och jag ber till gud att jag gjort rätt. Det blir ingen övernattning hos sandra idag, jag är alldeles för trött och orkar ingenting. Plus att sjukgymnasten är tidigt imorgon, så idag är jag hemma. Och nu tänker jag logga ut allt som har med data att göra och sedan ta en varm dusch.

Ha en bra kväll, hörs imorgon!!

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback