när kan man tycka att plugg är roligt? typ aldrig

orkar verkligen inte med naturkunskap b, och speciellt inte läxan som ska vara inlämnad idag vid midnatt. Därför gör jag som många andra aspero kids gör, raggar på folk som har jobbat med natur länge. Just nu raggar jag på både simon och jeppe, och båda har svarat att dom kanske har den läxan. UNDERBART! Nu får jag bara vänta och hoppas, och medans jag gör det så ska jag passa på att ta en fika. just do it! sen får vi se hur detta slutar, förhoppningsvis på ett bra sätt.

ikväll blir det iallafall handboll, myskväll och en tidigt natt. Imorgon väntar det roligaste jag vet, nämligen rehaben redan klockan 9.00 och efter det till gymmet! höhöh.

kärlek

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback