nackspärr, de är fan illa.

jag har drabbats av nackspärr, och jag får skylla mig själv!
Igår innan träningen började körde vi en tävling, där man skulle skjuta från kanten och slänga sig på tjockmattan, självklart bangar inte jag, det är de sista jag gör. Och varje gång jag skjuter så landar mitt huvud först i mattan, och jag har noll koll på huvudet så jag liksom fattar varför jag har ont idag, har ingen kraft. Haha, jag vann iallafall.

kom nyss hem, vart med maja en stund i stan efter skolan. Vi åkte sedan till scandinavium och hämtade våra biljetter till frölunda matchen på torsdag, och vi resaverade även en plats till lina. Om inte lina ska gå med oss, ja då blir det bara jag, maja och jesper. Han ska nämligen följa med för han tycker om att kolla på hockey, jag och maja ska bara kolla på snygga killar som kan åka skridskor, haha!

idag fyller min mormor år, och det betyder att vi ska åka ut till henne en stund nu när mamma slutar jobba, jag har även dopdag idag, grattis till mig. Efter vi vart hos mormor ska vi till heidhallen kanske och hejja på heid som möter kärra idag, och denna händelsen är bland topp tre i gp, slå den du ;) Påtal om ingenting, min farmor ringde mig från gällivare idag när jag satt på lektion, självklart ringde jag upp när lektionen var slut. Det var tydligen 3grader där nu, snacka om kallt! Vi klagar här i göteborg, men snacka om svinigt kallt. usssch.

Nu ska jag vila nacken, för har riktigt ont nu. Och jag har varit duktig och tagit tvätten oså idag, plus till mig!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: majs

hmm, Jonna, killarna har hjälm, hur ska man se hur dom ser ut? :o Jag ska kolla HOCKEY! :D

2009-09-15 @ 21:30:26
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback