min farbror har koll

fick ett jättefint halsband och örhängen från gemini av farmor och farfar, julia fick ett halsband från gemini och ett par örhängen från pilgrim. Jättefina smycken verkligen, tack så mycket. Bilder kommer upp senare. Fick nyss ett samtal av min farbror från gällivare, han började förhöra mig lite.
Johnny: ut och dricka öl på stan idag eller?
jag: Haha, nej? Varför tror du de?
Johnny: ja jonna, varför tror jag det? Det är lördag och vad jag har sett är du ute varje helg?
Jag: Hahaha, lääägg av! Det är jag inte alls, mes!
Johnny: Mes? haha. Jag vet att du ska ut idag..
Jag: HAHA NEEEEJ!
Johnny: Nähää, ska du sitta hemma och ha sexsnack som du hade igår eller?
Jag: Haha, hur vet du de? SNOKARE!
Johnny: Jag har koll jonna, lägg av med det där nu.. Haha.
Jag: hahaha...
Johnny: mes.
Jaaa, bara för att min farbror flyttat upp till gällivare betyder det inte att han inte har koll på mig, rättare sagt han har mer koll på mig nu, fast han har alltid haft koll på mig. Det är rätt roligt faktiskt, tycker verkligen om min farbror, han har verkligen en grym humor och det gär mig alltid glad när jag pratar med han, det är bra att han har koll på sin brorsdotter och sitt gudbarn, bra johnny!

kärlek.

jag och min bästa vän maja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback