little sunshine

Är just nu hos my little sunshine, alltså lina. Vi gör ingenting just nu, snackar mest om Alexander för tillfället! En väldigt söt kille. Det är väldigt mycket prat om honom just nu, att vi tillochmed var tvugna att ta en paus. Skolan idag har vart jobbig! Har vart så trött att jag nästan somnat på varje lektion, så har vart onyttig idag! Var tvungen att hålla mig pigg, så innan varje lektion gick jag och köpte en cola som skulle hålla mig vaken, och de hjälpte! Sen öppnade vi cafét, eller ja, skolbutiken idag också. Det är vårat UF företag och heter; School Market UF.

Snart ska jag bege mig till träningen, är så sjukt otaggad att jag bara vill vara hemma. Hur ska man kunna bli taggad av att gå till träningen och bara sätta sig på en cykel och cykla? Nej jag blir inte taggad av det iallafall.. Men tänker verkligen bli bra nu i knät, för jag SKA spela steg 3! Så om läkarbesöket skulle vara väldigt negativit så kommer jag antagligen att bryta ihop och börja lipa, för jag är sista års junior och det betyder att detta är sista året i j-sm..

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback