lite bilder


dagens klädsel

vit linne- gina tricot
stickad tröja- gina tricot
svarta leggings med dragkedja- H&M
band i håret- H&M
blommiga örhängen- gina tricot


mitt fina halsband från gemini, det är en lång kedja!

söta hjärt örhängen från gemini,

snodde även farmors nya halsband, även det från gemini.
detta kommer jag låna massa gånger!
bilder på julias smycken kommer! :)

lina i torsdags innan hennes träning och sen vidare till frölunda matchen!

min klädsel till frölunda matchen!

solbrillor- gina tricot
skinnjacka- min systers, tror den är från cubus
skinnväska- från kajs?
vit tunika- min mammas, från vero moda
tunna strumpbyxor- H&M
knästrumpor med rosett- bikbok
skor- din sko
brun klocka- Jet Set
smycken- pearls for girls




Kommentarer
Postat av: Jimmy

sv: ahja okej?

2009-09-20 @ 20:29:48
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback