ledig tisdag och onsdag, gött aspero!

tralalaaa, jag är ledig idag och imorgon. jag fattar att ni är avundsjuka!

kom precis hem från en sväng på torget, som vanligt kommer jag aldrig hem tomhänt. Idag blev det ett par svart/grå jeansleggings från MQ och en svart bh från h&m, ganska nöjd. Nu sitter jag och har precis tagit en fika med min farmor, kan behövas i detta höstväder idag. Ska förberedda mig inför kvällens träning, om vi har träning? har ingen aning, men vi brukar ha det på tisdagar. Kommer nog även att träffa lina idag också, jag och hon ska kolla hemsidor för skolor i usa eller åka över som nanny till hösten, ja om man vågar förståss. Men det ska vi iallafall prata om idag och kolla lite, skulle vara så kul att göra en sån sak.

igår ikväll innan hollywoodfruar passade jag på att städa och vika mina kläder i min garderob, hur många timmar tror ni jag höll på? Ja, ungefär drygt 2,5-3 timmar tog det! HELT SINNES! Visste inte att jag hade vissa kläder och absolut inte att jag hade så mycket. Herre.. Får nog ta en dag och rensa den garderoben, för just nu kan jag inte hänga upp mer kläder, typ som tunikor eller klänningar.. Eller så får jag skaffa en extra garderob som jag kan ställa in i garderoben, något måste göras iallafall! Ni ser en bild här nedan på hur fin garderoben blev :) mamma tyckte iallafall att jag fått ordning i den nu, bra jonna!

idag gjorde jag även en tabbe, jag skickade ett grattis sms till Kalle idag..
Jag: GRATTIS KALLE! äntligen 18år, hoppas du får en kanon dag!
Kalle: väldigt omtänktsamt av dig, men jag fyller år på torsdag<3 haha.
Jag: oj, haha. Dår får jag göra om detta på torsdag då! <3
Kalle: Haha, jag längtar! <3.

snacka om pinsamt, plus att jag skrivit upp hans födelsedag i min kalender, och tydligen var det på fel datum. STARKT JOBBAT JONNA!!.

kärlek!




så, lite konstiga bilder. Men fick ingen bra vinkel på kameran.
här är mitt nya inköp..





Kommentarer
Postat av: elin

oh, porrig bh, vem planerar du att göra dig fin för?! ;)

2009-09-22 @ 16:47:36
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: jonna

SV: oj det vet man aldrig, ska ju ut på lördag så ;)

2009-09-22 @ 17:21:54
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback