kommer inte på någon rubrik

Sådär ja, nu har man vart nere hos lina och snackat lite.
ska nog träffa henne senare ikväll och vara ute och promenera i detta höstväder.
just nu gör jag inte så mycket, spelas go musik ur högtalarna och jag sjunger med.
imorgon ska jag åka med och kolla på sm, kommer ju såklart att sitta på läktaren i år igen, andra året i rad nu. Det suger! Sen hem och fixa i ordning mig, köpa en blomma och sen gå ner till Lina, hennes pappa ska ha 50års firande, så där ska jag delta. Sen hem och sminka sig, byta kläder, förkröka och sen ut på stan.

kärlekk

dagens outfit
Keps- NY
halsduk- linas
skinnjacka- H&M
tunika- Gina tricot
Leggings- H&M
skor- din sko
väska- kajs
smycken- diddi

världens sötaste ella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback