ishockey igår och uf-mässa idag, kanon

hockeyn igår var oslagbar, ska verkligen börja gå på hockey nu. Grymt roligt var det, och massa snygga killar både på is och läktare! Det ska bli mitt nya "place" haha, eller inte! Det var iallafall jätte roligt och man var verkligen inne i matchen och skrek och gapade som aldrig förr! Jag och majsan fick nästan en puck i huvudet också, så sen var vi ganska rädda.. haha. Efter matchen körde jesper hem lina och jag och maja väntade utanför en stund för björn majas pappa skulle hämta oss. Träffar då på calle utanför, och maja fick panik och skrek mitt namn av någon konstig anledning, och det får ni fråga henne om varför hon gjorde de; http://gooding.blogg.se !! Vilket fall som helst så var det roligt att se calle, han spelade nämligen igår också, och enligt mig var han duktig när han var inne :)

nu har jag kommit hem från en uf-mässa i svenska mässan! Det var både roligt och segt.
vissa saker som dom snackade om var verkligen hur roliga som helst, haha.
Träffade mycket folk, det är alltid kul. och speciellt på sånna här stora saker så kommer väldigt många man känner och då behövs långa/korta samtal, grymt kul iallafall.

nu tar jag det bara lugnt och lyssnar på bonnie tyler och tänker väldigt mycket på en viss person, och vet inte riktigt vad fan jag ska göra. för mycket känslor just nu.. jaja, lycka mig till iallafall även om ni inte vet vad jag menar så kan jag behöva det..

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback